Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
- Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+).
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Łatwość w podejmowaniu decyzji.
- Płynność w obsłudze komputera.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku.
- Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
- Prywatna opieka medyczna.
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności.
- Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne.
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych.