Help Desk IT Specialist with italian                
                                  Miejsce pracy: Szczecin                
                            Opis stanowiska:
- Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim
 - Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym
 - Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów
 - Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej oraz baz wiedzy
 
Wymagania:
- Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) w mowie i piśmie
 - Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia IT (Help Desk L1/L2)
 - Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows oraz podstawowych usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
 - Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz oprogramowania biurowego
 - Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Jira Service Desk, ServiceNow)
 - Zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
 
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna z szerokim pakietem usług
 - Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
 - Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami
 
