Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Inspektor ds. obsługi administracyjno - płacowej
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0980
- obsługa sekretariatu,- prowadzenie gospodarki środkami trwałymi oraz wyposażeniem,- przygotowywanie, przeprowadzanie procedur związanych z realizacją zadań remontowych,- rozliczanie wynagrodzeń, obsługa systemu płatnika,- naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich,- naliczanie podatku dochodowego,- wykonywanie obowiązków bieżących związanych z obsługą DPS,- prowadzenie kasy
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE
Uprawnienia: PODEJMOWANIE DECYZJI
Uprawnienia: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Wymagania inne:Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, obsłudze Płatnika.
Miejsce pracy:Szczecin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia:+ wysługa lat
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie