Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 152634
Warunki pracy
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie
- brak odpowiednio przygotowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu, brak windy, wejście tylko schodami
Zakres zadań
- Udziela informacji na temat warunków uzyskania książeczek żeglarskich, przyjmuje i rejestruje wnioski o wydanie książeczek oraz weryfikuje przyjęte dokumenty pod względem formalnym i merytorycznym celem prowadzenia prawidłowego postępowania w sprawach wydania książeczki żeglarskiej.
- Prowadzi korespondencję z właściwymi organami paszportowymi, Strażą Graniczną i wnioskodawcami w sprawach o wydanie książeczek w celu zgromadzenia dokumentacji potrzebnej do podjęcia decyzji.
- Opracowuje przyjęte wnioski w systemie PHICS w celu personalizacji książeczki żeglarskiej i uzupełnia elektroniczną bazę wydanych książeczek w przypadku zmian statusów dokumentów (ich unieważnienia, zniszczenia, zagubienia, wymiany).
- Potwierdza wyciągi pływania dla potrzeb osób przystępujących do egzaminów przed Centralną Morską Komisją Egzaminacyjną oraz dla zewnętrznych firm i instytucji w celu załatwienia wniosków klientów, którzy potrzebują udokumentować swoją praktykę pływania.
- Prowadzi ewidencje wydanych książeczek żeglarskich (z uwzględnieniem wykorzystanych blankietów) i archiwizuje wydane decyzje w celu łatwego odszukania dokumentów w przypadku konieczności przeglądu akt
- Sporządza kopie dokumentów kwalifikacyjnych i żeglarskich oraz potwierdza je za zgodność z oryginałem dla potrzeb agentów załogowych i armatorów.
- Współpracuje z morskimi jednostkami edukacyjnymi w sprawach o wydanie książeczek uczniom i studentom, realizującym praktyki programowe w celu sprawnej obsługi i bieżącego wyjaśniania pojawiających się problemów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Komunikatywność
- Znajomość przepisów KPA
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym