Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10393482, z dnia 2025-11-04

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • telefoniczne i mailowe wsparcie klientów w języku niemieckim,
  • udzielanie informacji dotyczących usług i rozliczeń,
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw i wątpliwości klientów,
  • współpraca z zespołem w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi.

Wymagania

  • dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2),
  • komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi,
  • umiejętność obsługi komputera i szybkiego uczenia się nowych systemów,
  • gotowość do rozpoczęcia pracy w połowie listopada,
  • znajomość języka angielskiego będzie mile widziana.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach dziennych – wolne weekendy,
  • płatne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • możliwość pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Szczecinie,
  • pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa i system kafeteryjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

wczoraj

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....

Więcej informacji

wczoraj

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z językiem niemieckim i angielskim

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...

Więcej informacji