Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0136
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
Uprawnienia: dokładność, zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
Uprawnienia: komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, uczciwość, rzetelność


Wymagania inne:

Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiegoa także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty.Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00.Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Podobne oferty: