Pracownik działu zakupów

Lider w sprzedaży pokryć dachowych extraDACH w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Pracownik działu zakupów
Miejsce pracy: Szczecin
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • sporządzanie zamówień zakupu
  • nadzór nad terminową realizacją dostaw
  • codzienna kontrola i utrzymanie optymalnych stanów magazynowych
  • weryfikacja poprawności i modyfikacja danych w systemie
  • bezpośrednia współpraca z producentami i przedstawicielami
  • współpraca z oddziałami w całej Polsce
Wymagania
  • umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania bieżących problemów
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • skrupulatność i dokładność
  • wielozadaniowość
  • komunikatywność i umiejętność negocjacji
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość systemu ERP lub podobnego
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie o wysoko ugruntowanej pozycji na rynku,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • umowę o pracę i stałe wynagrodzenie,
  • prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty: