Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
            Referent ds. Obsługi Posprzedażowej                
                                   Miejsce pracy: Szczecin                
                            Opis stanowisko:
- Kompleksowa obsługa posprzedażowa.
 - Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, zgłoszeń, wniosków oraz reklamacji klientów.
 - Aktualizacja danych billingowych.
 - Wyjaśnianie i księgowanie wpłat niezarejestrowanych automatycznie.
 - Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach Klientów.
 - Prowadzenie korespondencji z Klientami w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych.
 - Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną.
 - Współpraca z innymi działami.
 - Przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur operacyjnych.
 
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie.
 - Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.
 - Znajomość pakietu MS Office.
 - Dobra organizacja pracy.
 - Sumienność, dokładność, obowiązkowość oraz komunikatywność.
 
Oferujemy:
- Umowę zlecenie.
 - Stawkę 30,50 zł brutto/h.
 - Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
 - Dostęp do pakietu Multisport oraz LuxMed.
 
