Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym
  • Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi
  • Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO
  • Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów
  • Wykorzystanie wielu systemów jednocześnie z dużą dokładnością
Wymagania:
  • Biegła znajomość niemieckiego (C1) i dobry poziom angielskiego (B2+) - w mowie i piśmie
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
  • Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna
  • Szybkość pisania powyżej 150 znaków/min i dobra obsługa komputera będą dużą zaletą :)
  • Gotowość do pracy na pełny etat w Szczecinie
Oferujemy:
  • Premia 4000 zł!
  • Umowę o pracę
  • Pomoc przy relokacji
  • Szkolenia rozwojowe i pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
  • Jasna ścieżka kariery i awansów
  • Uniwersytet CNX z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
  • Program poleceń z premiami do 4000 zł
  • Przyjazną kulturę pracy, różnorodność i wydarzenia integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

2025-07-20

Specjalista Wsparcia Klienta z Językiem Duńskim

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Zapewnienie wsparcia klientom pisemnego dla rynku duńskiego. Rozwiązywanie problemów klienta przez analizę interakcji i używanie narzędzi wewnętrznych. Procesowanie zwrotów i adresowanie skarg związanych z RODO. Profesjonalna i empatyczna komunikacja z...

Więcej informacji

2025-07-19

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Klient portalu Praca.pl

zachodniopomorskie / Szczecin

Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...

Więcej informacji