Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. niemieckim                
                                    Szczecin                
                            Zadania:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych
 - Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych
 - Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji
 
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
 - Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
 - Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna
 - Dostępność do pracy w pełnym wymiarze – hybrydowo lub stacjonarnie w Szczecinie
 
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - Szkolenia przygotowujące do pracy i program rozwoju zawodowego
 - Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową i platformę benefitową
 - Dodatkowe atrakcje w miejscu pracy (owoce, wydarzenia integracyjne, spotkania zespołowe)
 - Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN oraz premie za polecenia pracowników
 
