Specjalista ds. obsługi klienta w banku z j. niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta w banku z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów finansowych i zapewnienie wysokiej jakości obsługi
  • Budowanie długotrwałych relacji i pozytywnych doświadczeń klientów
  • Współpraca z zespołem w celu osiągania codziennych celów
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+/C1
  • Umiejętność komunikacji i rozwiązywania problemów
  • Zaangażowanie w pracę zespołową i chęć rozwoju
  • Zrozumienie, że klient jest kluczowy dla sukcesu instytucji
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze bankowym
  • Szkolenia i wsparcie na wysokim poziomie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (np. prywatna opieka medyczna, karty sportowe, programy benefitowe)
  • Dodatkowe inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. dni tematyczne, spotkania zespołowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

dzisiaj

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

BNP Paribas Bank Polska S.A.

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;...

Więcej informacji

wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sektorze bankowym z językiem niemieckim

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem będzie wspierać klientów w codziennych sprawach finansowych. Twoim zadaniem będzie udzielanie wsparcia, budowanie długofalowych relacji oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Będziesz współpracować z...

Więcej informacji