Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
  • Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
  • Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

dzisiaj

Health Solution Advisor with German & English

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...

Więcej informacji

2025-01-02

Customer Supporter with English

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów Pomaganie w...

Więcej informacji