Specjalista ds. sprzedaży refundacyjnej

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista ds. sprzedaży refundacyjnej
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0702
OBOWIĄZKI:
- obsługa zamówień klientów placówek świadczących usługi bytowe i opiekuńcze z zakresu refundacji środków pomocniczych i ortopedycznych,- sprzedaż materiałów medycznych i innych wyrobów w zakresie prowadzonej działalności,- wystawianie dokumentów sprzedaży (paragon, faktura),- przygotowywanie ofert przetargowych, ofert handlowych dla klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Farmaceuta – prawo wykonywania zawodu
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 3)
Uprawnienia: WYKWALIFIKOWANY TECHNIK FARMACEUTYCZNY


Wymagania inne:

[Inne] : fizjoterapeuta, technik ortopeda, technik farmacji, magister farmacji, pielęgniarka lub wykształcenie średnie oraz kwalifikacje nabyte do 10 lutego 2009 w ramach kursu towaroznawstwa materiałów medycznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia) z co najmniej rocznym stażem pracy w zakresie wydawania środków pomocniczych, lub osoby z co najmniej wykształceniem średnim posiadającej ważny certyfikat

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 640 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Podobne oferty:

wczoraj

Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT

m-PLAY

zachodniopomorskie / Szczecin

Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...

Więcej informacji

wczoraj

Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

OPTIMO Sp. z o.o.

zachodniopomorskie / Szczecin

Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40%...

Więcej informacji