Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
  • Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
  • Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
  • Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
  • Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
  • Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Wymagania:
  • Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
  • Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
  • Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
  • Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
  • Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
  • Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt cywilny z elastycznymi godzinami pracy.
  • Płatne szkolenie wprowadzające oraz szanse na rozwój jako ekspert obsługi klienta.
  • Szeroki pakiet socjalny włączając w to prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
  • Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

2025-04-05

Back office specialist with English

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both...

Więcej informacji

2025-03-28

Konsultant help desk z językiem angielskim

Klient portalu Praca.pl

zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów...

Więcej informacji