Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
- Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
- Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.