Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
  • Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
  • Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
  • Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
  • Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
  • Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

2024-10-15

Konsultant z językiem niemieckim B2

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...

Więcej informacji

2024-10-11

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...

Więcej informacji