Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 2 piętrze.
Zakres zadań
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów.
 - Sporządzanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych w związku z np. awansem, zwolnieniem ze służby.
 - Wykonywanie czynności związanych ze zwalnianiem ze służby policjantów, kompletowanie dokumentacji do Zakładu Emerytalno-Rentowego.
 - Udzielanie kierownikom jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Szczecinie informacji, pomocy.
 - Prowadzenie akt osobowych policjantów.
 - Sporządzanie opinii o przebiegu służby policjantów na żądanie funkcjonariuszy i instytucji.
 - Gromadzenie, aktualizowanie danych dotyczących sytuacji kadrowej – liczby wakatów, postępowań, rozmów dyscyplinujących, karanych dyscyplinarnie, terminów opinii służbowych.
 - Prowadzenie książki etatowej.
 
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie profilowanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego ponad 1,5 roku w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze kadr
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
 - Umiejętność biegłej obsługi komputera
 - Umiejętność redagowania pism
 - Znajomość przepisów: ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (Dz.U. z 2025 poz. 636) - Rozdział 5,6,9;
 - Znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 poz.572 ze zm.) – Dział I, II, VII;
 - Znajomość przepisów: rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie szczegółowych zasad otrzymywania wysokości uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat, od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego (Dz. U. z 2015 r. poz. 1236 ze zm.);
 - Znajomość przepisów: rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. z 2013 r. Poz. 644 ze zm.);
 - Znajomość przepisów: ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277) – Dział VIII
 - Znajomość przepisów: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U.z 2024 poz. 409 ze zm.);
 - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
