Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki oraz w terenie. Możliwość wyjazdów służbowych.
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Pomieszczenia jednostki są ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.) Praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
Zakres zadań
- Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji oraz obsługa proceduralna postępowań o udzielania zamówień publicznych w tym m. in. sporządzanie dokumentacji postępowań (ogłoszenia o zamówieniach, dokumenty zamówienia, zapytania ofertowe, protokoły), udział w pracach komisji przetargowych, przygotowanie korespondencji w ramach prowadzonego postępowania (wykorzystując dedykowane zamówieniom publicznym platformy zakupowe), przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacją umów z podmiotami realizującymi dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz komendy w uzgodnieniu z radcą prawnym.
- Udział przy planowaniu i realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie, szczególnie w zakresie: nadzoru nad wykonawstwem inwestycji i dokonywaniem rozliczeń finansowo-materiałowych, sporządzania umów i dokumentacji sprawozdawczej.
- Prowadzenie obowiązujących dokumentacji, ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.
- Udział w kursach i szkoleniach doskonalących.
- Współudział w realizacji zadań w ramach wydziału kwatermistrzowskiego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- Posiadanie wiedzy, dot. platform zakupowych dedykowanych zamówieniom publicznym.
- Znajomość: ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Ochotniczych Strażach Pożarnych, ustawy o Ochronie Przeciwpożarowej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office.
- Zdolność do analitycznego myślenia.
- Odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność organizowania pracy własnej.
- Pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych.
- Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Spółek Handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.
- Prawo jazdy kat. B