- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji o świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników,sprawdzanie, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo  paszportowych wnioskodawców w systemach informatycznych,- prowadzenie rejestrów wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń oraz innych urządzeń,- przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne: skompletowanych wniosków, akt emerytalno  rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń korespondencyjnych,- prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym,- prowadzenie ewidencji zgubionych i odtworzonych akt i dokumentacji oraz podejmowanie działań w celu ich odtworzenia,- włączanie do akt decyzji i korespondencji
                               Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA PISM I NOTATEK
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O EMERYTURACH I RENTACH Z FUNDUSZU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Uprawnienia: PRACA W ZESPOLE
Uprawnienia: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS
Wymagania inne:W przypadku posiadania wykształcenia średniego, co najmniej 1 rok stażu pracy.
                                 Miejsce pracy:Szczecin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:plus dodatek za wysługę lat do 20%