Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 10013404, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji.
  • Obsługa zwrotów i skarg związanych z GDPR, zapewnienie dokładności i precyzji.
  • Profesjonalna, empatyczna i orientowana na rozwiązania obsługa każdej interakcji klienta oraz efektywna praca z wieloma systemami.

Wymagania

  • Płynne posługiwanie się językiem niemieckim (C1) oraz dobrze angielskim (C1/B2+).
  • Znaczące umiejętności komunikacyjne, analizy i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna i sprawność w pisaniu na klawiaturze.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej na pełen etat.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego oraz programy mentorskie.
  • Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie zdrowotne, świadczenia sportowe, program MultiSport, bonusy za polecenie przyjaciół).
  • Możliwości awansu i liczne imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

2025-07-23

Customer Advisor with Korean

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji

2025-07-23

Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry

Concentrix

zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Więcej informacji